کوئٹہ گلیڈی ایڈیٹرز نے کیون پیٹرسن کی شاندار بلے بازی کی بدولت پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 2017 کے گیارھویں میچ میں لاہور قلندرز کو 5 وکٹوں سے شکست دے دی۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو سیزن کےسب سے بڑے ہدف کے تعاقب میں پہلا نقصان 13 رنز پر برداشت کرنا پڑا جب اسد شفیق کی جگہ ٹیم میں آنے والے سعد نسیم 5 رنز بنا کر آؤٹ ہوگئے جبکہ احمد شہزاد بھی بہتر مزاحمت کرنے میں ناکام رہے۔

محمد عرفان جونیئر نے 15 رنز بنانے والے احمد شہزاد کی وکٹیں بکھیر دیں۔

کیون پیٹرسن اور رلی روسو نے تیسری وکٹ میں 57 رنز کی شراکت بناتے ہوئے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی پوزیشن بہتر کرلی تاہم جارحانہ انداز میں کھیلنے والے رلی روسو کو عرفان جونیئر نے قابو کرتے ہوئے پویلین بھیج دیا۔

تھیسارا پریرا کو ڈیل پورٹ نے متبادل فیلڈرز عامر یامین کے ہاتھوں آؤٹ کرکے لاہور قلندرز کو چوتھی کامیابی دلادی۔

گلیڈی ایٹرز نے پیٹرسن کی ذمہ دارانہ بلےبازی کی بدولت اپنے 100 رنز تیرھویں اوور میں مکمل کیے، پیٹرسن، پی ایس ایل کے رواں سیزن میں پہلی مرتبہ فارم میں نظر آئے اور خوب صورت شاٹس کھیلے اور سرفراز کے ساتھ ایک شاندار شراکت کرکے ٹیم کو جیت کے قریب لاکھڑا کیا۔

پیٹرسن نے محمد عرفان جونیئر کو 18 ویں اوور میں 4 چھکے رسید کرتے ہوئے لاہور کی جیت کی امیدیں توڑ دیں، سرفراز احمد نے 45 رنز بنائے اور ان کو سہیل تنویر نے آؤٹ کیا تو کوئٹہ کو جیت کے لیے صرف 11 رنز درکار تھے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے پی ایس ایل 2017 کے سب سے بڑے ہدف کو ایک اوور قبل 5 وکٹوں پر 202 رنز بنا حاصل کر کے ایک شاندار فتح سمیٹ لی۔

کیون پیٹرسن 88 اور انور علی 12 رنز بنا کرناقابل شکست رہے۔

SHARE

LEAVE A REPLY