کراچی: لیاری گینگ وار کا اہم رکن بابا لاڈلا ہلاک

0
603

کراچی کے علاقے لیاری میں رینجرز کی کارروائی کے دوران گینگ وار کا مطلوب سرگرم کمانڈر نور محمد عرف بابا لاڈلا اپنے 2 ساتھیوں سمیت ہلاک ہوگیا۔

رینجرز کی جانب سے جاری کیے گئے بیان کے مطابق خفیہ اطلاع لیاری کے علاقے پھول پتی لین میں سرچ آپریشن کیا گیا، جہاں گینگ وار سے تعلق رکھنے والے ملزمان نے سیکیورٹی فورس پر فائرنگ کی۔

بیان کے مطابق ملزمان اور رینجرز کے درمیان 35 منٹ تک فائرنگ کا تبادلہ جاری رہا، جس کے دوران نور محمد عرف بابا لاڈلا اپنے 2 ساتھیوں سکندر عرف سکو اور محمد یاسین عرف ماما سمیت ہلاک ہوگیا۔

رینجرز کے مطابق بابا لاڈلا لیاری گینگ وار کا انتہائی مطلوب اور سفاک دہشت گرد تھا، بابا لاڈلا نے لیاری میں ٹارچر سیل بناکر لوگوں میں خوف و ہراس پھیلا رکھا تھا، وہ پولیس اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کو 74 مختلف کیسز میں مطلوب تھا۔

اعلامیے میں کہا گیا کہ بابا لاڈلا عزیر بلوچ کے ساتھ گینگ وار کے لیڈر ارشد پپو، یاسر عرفات اور شیرا پٹھان کے قتل، لاشوں کی بے حرمتی اور انہیں آگ لگانے میں ملوث ہونے سمیت دیگر پرتشدد اور قتل کے واقعات میں بھی ملوث تھا۔

رینجرز کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ہلاک ہونے والا سکندر عرف سکو دہشت گردی کی 15 سے زائد وارداتوں میں پولیس کو مطلوب تھا اور بابا لاڈلا کا قریبی ساتھی اور معاون تھا۔

سکندر عرف سکو، پولیس اہلکاروں کے قتل سمیت دیگر افراد کے قتل اور غیرقانونی اسلحہ کی ترسیل جیسے جرائم میں پولیس کو مطلوب تھا۔

ہلاک ہونے والے تیسرے ملزم محمد یاسین عرف ماما کے حوالے سے بیان میں کہا گیا کہ وہ پولیس اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کے اہلکاروں پر حملوں میں ملوث اور بابا لاڈلا کا سہولت کار تھا۔

ڈان نیوز کی رپورٹ کے مطابق فائرنگ کے تبادلے میں ایک رینجرز اہلکار زخمی ہوگیا جس کے بعد علاقے میں رینجرز کی مزید نفری کو طلب کیا گیا۔

رینجرز کی جوابی فائرنگ میں تین گینگ وار ملزمان ہلاک جبکہ دیگر 3 فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

بابا لاڈلا اور ساتھیوں کا پوسٹ مارٹم مکمل
مقابلے میں ہلاک ہونے والے بابا لاڈلا اور اس کے ساتھیوں کا پوسٹ مارٹم سول ہسپتال میں کیا گیا۔

پوسٹ مارٹم کی ابتدائی رپورٹ کے مطابق بابا لاڈلا کو 6 گولیاں لگیں۔

ہسپتال ذرائع نے پوسٹ مارٹم کے حوالے سے ڈان نیوز کو بتایا کہ بابا لاڈلا کو گردن، سینے، پیٹ اور ٹانگوں میں گولیاں لگیں۔

ہسپتال ذرائع نے بتایا کہ بابا لاڈلا کو ٹانگوں پر لگنی والی گولیاں دائیں جب کہ پیٹ، سینے اور گردن پر لگنے والی گولیاں بائیں جانب سے لگیں۔

پوسٹ مارٹم کے بعد ہلاک ہونے والے تینوں ملزمان کی لاشیں ایف ٹی سی فلائی اوور کے قریب واقع چیھپا کے سرد خانے منتقل کردی گئیں۔

SHARE

LEAVE A REPLY